Pages

1 septembrie 2012

Toamna a sosit...



Septembrie a venit, frunzele au început să cadă din copaci, melancolia ne pătrunde pe toţi rememorând amintiri din vacanţa care e pe sfârşite. Doar ce am aflat că s-a mai prelungit cu o săptămână, ceea ce mă bucură nespus, căci sinceră să fiu chef de şcoală nu am deloc.
În mare parte am făcut ceea ce mi-am propus în vacanţa de vară, cu o mică excepţie: nu am ajuns la munte, unde cred că o să merg în iarnă, să mă bucur de zăpadă. Nu am citit chiar toate cărţile pe care am vrut să le lecturez, dar am terminat două serii superbe care mi-au marcat vara: Academia Vampirilor şi Culorile Dragostei. Voi aţi realizat ceea ce v-aţi propus la început de vacanţă?
Vă doresc tuturor o toamnă cât mai frumoasă, răcoroasă (doar ne-am săturat de caniculă) şi cu ploi liniştite. Vă las pe final o melodie superbă a celor de la Daughtry, care să vă amintească de luna sepembrie ce abia a început.




4 comentarii:

  1. Nu-mi vine sa cred ca vara s-a terminat asa repede :[ Mi-am propus sa citesc 50 de carti, dar am citit doar 20. Am vrut sa incep sa desenez manga - m-am lasat dupa doua zile de tutoriale. Si acum, asa cum spun in fiecare an: 'Lasa, vara viitoare..." :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mereu vara viitoare e plina de promisiuni :)

      Ștergere
  2. Am avut parte de un deces in familie in vara asta, asa ca nu am prea putut citi cat mi-am dorit. Si bineinteles ca toate planurile pe care mi le-am facut pentru luna august au fost anulate din cauza doliului...
    Dar totusi am facut destul de multe si mi-a placut vara :).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Condoleante Dee :(. Ma bucur sa aflu ca totusi ai avut o vara placuta, in ciuda evenimentului nefericit >:d<

      Ștergere