Pages

23 septembrie 2012

"Cum să nu te laşi dus de nas de o fată... sub acoperire" cu revista Bravo + Prima spătămână de şcoală


Revista a apărut marţi, dar eu fac postarea abia azi. Volumul 3 al seriei Fetele Gallagher continuă aventurile spioanelor noastre preferate. Cumpăraţi-l şi încântaţi-vă! :)
Scuzaţi-mi absenţa din blogosferă în ultima vreme, dar am fost ocupată. Şcoala e de vină, v-o spun cu cea mai mare sinceritate de care sunt capabilă. Slavă Domnului că e ultimul an pentru mine şi scap de tooot ce ţine de şcoală. Sunt nerăbdătoare să încep o nouă etapă a vieţii mele şi mai am puţin şi termin liceul (plus de dat un Bac la început de vară). Noul an şcolar a început în forţă, cu profii vorbind de Bac, de variante şi de testele iniţiale. Ne-au dat şi nişte teme, aşa că tot am fost prea relaxaţi în vacanţă. Mă credeţi când spun că am citit din Blestemul focului doar vreo 200 de pagini? O carte ca asta o citesc în două-trei zile, dar am fost atât de obosită săptămâna asta că nu am avut chef nici de lectură.
Programul meu este următorul: trezit dimineaţa la 5:45, mâncat micul dejun, ore la şcoală de la 7:00 la 13:00, mâncat prânzul, dormit după-amiaza până pe la 15:00, rezolvat teme şi învăţat până seara, urmărit M*A*S*H (da, sunt o mare fană a lor) pe ProCinema între orele 21:00-22:00 şi adormit la ora 22:30. Următoarea zi la fel... Nu vreau să mă plâng, doar v-am spus şi eu cum mi-am petrecut zilele prima săptămână de şcoală din clasa a XII-a. Cireaşa de pe tort: mai am de făcut şi meditaţii pentru admiterea la facultate. Aşa că aproape nu mai am timp deloc pentru pasiunile mele. Am o tonă de cărţi YA care mă aşteaptă în bibliotecă, dar renunţ la ele în favoarea celor pentru Bac (salutări Ilie Moromete!).
Anul acesta şcolar voi posta cât de des îmi permite timpul pe blog, însă presimt că nu voi fi foarte activă. Oricum ar fi, vă garantez că după ce termin cu Bacul voi reveni în forţă. Vă las acum, am de rezolvat nişte teme.
Să aveţi cu toţii o duminică plăcută şi o săptămână cât mai relaxantă!

12 comentarii:

  1. Programul tau e naspa :)) Chiar o sa ai un an aglomerat, Patty :( dar la sfarsit cand intri la facultate o sa face "absolut nimic" cum zice verisoara mea, Maria :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, mersi pentru incurajare. Tocmai de aceea am bagat viteza maxima la motoare anul acesta, ca la facultate lumea e tare Zen :))

      Ștergere
  2. Patty, o sa iti simtim lipsa mult de tot! Dar invata pentru BAC si trage tare, apoi relax and enjoy :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, am ratat. Eh, până termin eu volumul II, apar ofertele ălea iubibile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, mereu au pachete/oferte/reduceri pe site :D

      Ștergere
  4. Organizata cum te stiu dintotdeauna! Vei fi o invingatoare orice ai alege, Patty ! Good luck with the studying and enjoy ( still) the little luxury reading time :) <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Patty, mai traiesti? Cum e cu scoala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traiesc, traiesc, dar ma ingrop in caiete si culegeri de variante :)). Tot sper sa fac o postare cu ultimul volum din "Fetele Gallagher", dar n-am mai deschis laptopul de 1 saptamana. Noroc cu netul de pe telefon. Destul despre mine. Cum e viata de liceeana? :*

      Ștergere
    2. Ar trebui sa iti scriu un intreg mail despre asta :)) E exact cum ai spus tu: complicat, dar foarte tare!

      Ștergere
    3. Da, ma bucur sa aud asta >:d<. Astept e-mailul cu detalii ;)

      Ștergere