Pages

10 august 2012

Mailbox (9)

Acestea sunt cărţile cumpărate din mini-vacanţa mea pe litoral:


- Micuţa englezoaică mi-am luat-o cu revista Joy de pe litoral
- Talismanul norocos am cumpărat-o de la Cărtureşti
- Marele Gatsby e luată de la Prăvălia cu Cărţi
- Ferma Animalelor şi O mie nouă sute optzeci şi patru sunt achiziţionate de la târgul Kilipirim (chiar sunt curioasă cum scrie Geroge Orwell)
- Hobbitul mi-am cumpărat-o tot de la Cărtureşti
- Bătrânul şi marea e luată de la Prăvălia cu Cărţi.

Cam asta e tot. Şi acum vine întrebarea mea: Ce cărţi aţi mai cumpărat în ultima vreme?

10 comentarii:

  1. Si eu voiam sa-mi iau "Hobbitul". Ai citit "Stapanul Inelelor"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am citit, desi le am in biblioteca de multi ani. M-am apucat de primul volum cred ca acum vreo 5 ani si pe la jumatate am renuntat. De atunci n-am mai dat nicio sansa seriei, dar acum m-am razgandit si o sa incep cu "Hobbitul", ca tot se face film :D

      Ștergere
  2. Ai strans tu ceva carti! :) Eu nu mi-am mai cumparat nimic, momentan astept 3 pachete, hihi :D.
    Lectura placuta!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumpărat de curând "Cel mai iubit dintre pământeni", toate volumele.

    Interesant blog!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si bine ai venit! >:d<

      Ștergere
  4. Orwell <3
    Foarte frumoase carti! Lectura placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao !
    Te-ai apucat cumva de Hobbitul ? Daca da, cum ti se pare editia asta?
    Am vazut ca e cea mai noua editie de la Rao, si am citit un comment undeva ca cica ar fi tradusa cam aiurea, si ca nu respecta intocmai textul original.
    O parere, ceva ..
    Ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit cam 100 de pagini din carte pana acum si mi se pare ok :). Intr-adevar unele traduceri sunt mai colocviale la cantece, spre exemplu, dar pana la urma este o carte pentru copii in principal. Ti-o recomand cu caldura, merita sa o citesti.

      Ștergere