Pages

10 august 2012

Leapşa copertelor

Am primit o leapşă de la fetele de pe Love for books (mulţumeeesc!). Mi se pare extrem de amuzantă şi mi-a plăcut foarte mult să o completez :)

1. O carte cu coperta roz. (dacă aveţi, scrieţi titlul şi autorul)
Roşu de rubin de Kerstin Gier.
 
2. Scrieţi primele 5 cuvinte dintr-o carte a cărei copertă v-a impresionat.

Există o singură oglindă în... (Divergent de Veronica Roth)


3.  O carte cu o copertă frumoasă, dar conţinut nu prea bun. (doar numele şi autorul)
Întoarcerea: Suflete-umbră de L. J. Smith.



4. Un citat dintr-o carte a cărei copertă nu e cine ştie ce, dar conţinutul v-a plăcut.
Câteva ore mai târziu, zgomotul unor picioare în fugă mă smulge din somnul meu liniștit. Privesc în jur uluită. Încă nu s-a luminat de ziuă, dar ochii mei plini de usturime pot să vadă.
Ar fi greu să-mi scape zidul de foc ce coboară asupra mea. (Jocurile Foamei de Suzanne Collins)


5. Ultimele 5 cuvinte dintr-o carte cu coperta verde. (dacă aveţi în bilbiotecă)
... obişnuiesc niciodată cu numele ăsta. (Verde de smarald de Kerstin Gier)


6. Mergeţi la biblioteca personală, închideţi ochii şi întindeţi mâna. Ce carte aţi atins?
Oraşul de Cenuşă de Cassandra Clare.



 7. O carte a cărei copertă vi se pare că nu se potriveşte cu conţinutul.
Soţia călătorului în timp de Audrey Niffenegger.



8. Deschideţi o carte cu coperta neagră si scrieţi primele 5 cuvinte pe care le-aţi văzut.
- Strigai numărul şase în somn. (pagina 255, Puterea celor şase de Pittacus Lore)




9. Pe coperta cărei carţi s-ar potrivi fotografia de mai jos?
 

Cred că pe coperta cărţii Legăminte de Ally Condie.

10. Puneţi coperta unui fanfic scris de voi, sau a unei poezii/poveşti, dacă aveţi.
Nu am aşa ceva.

Leapşa merge mai departe la Irina, Ale, Patricia, Kidoo şi Eve. Şi normal, restul care nu o au ;)

10 comentarii:

  1. iee, leapsa pe gustul meu... mersiii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginea chiar se potriveste pe coperta cartii "Legaminte" pentru ca sunt pe un deal. Cum de nu m-am gandit la asta cand am facut leapsa?! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai facut leapsa! :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut mult de tot sa o completez :*

      Ștergere