Pages

28 august 2012

"Jurnalele lui Stefan - Constrângerea" cu revista Bravo



Azi a apărut volumul 6 din Jurnalele lui Stefan, ce are cea mai frumoasă copertă a seriei, după părerea mea. Inima aceea din bucăţi de cristal e superbă. Numai că nu înţeleg de ce are cartea culoarea de fundal a copertei maro, când toate celelalte o au neagră. La supermarket toate exemplarele aveau coperta maro, deci cred că aşa e, nu am nimerit eu vreunul diferit. Voi, cei care aţi cumpărat cartea, cum aveţi coperta?
P. S. Iar Lala Band?! Fără supărare pentru cei care sunt fani, dar ar trebui ca cei de la Bravo să mai pună şi alte vedete pe coperta revistei :))

13 comentarii:

  1. Serios, pe bune acuma, si eu m-am plictisit de moava lui Dorian pe coperta! Shoo, has, cara-te :))
    Si mie mi se pare faina coperta, dar cum am ratat volumele 2,3 si 4 si 5 nu prea ma strofoc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca si tu te-ai saturat de Dorian, iti dai seama cum sunt eu :))

      Ștergere
    2. Biata tu :o3 si sa-ti spun un secret? Niciodata nu mi-a placut de Dorina. Nici in serial nici altundeva.. :)) eu sunt cu Vladutu :))

      Ștergere
  2. Da daaaa, îl ştim pe Dorian, e cool bla bla. Dar deja mă omoarăă! Cred că din cauza lui nu o să mă mai uit la Pariu cu viaţa.
    Lectură plăcută! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Din cauza ca are o tona de poze cu Lala Band? :))

      Ștergere
  4. O sa revin cu un comentariu in care o sa iti zic ce culoare ale coperta. Eu il astept pe tata sa imi aduca cartea ca eu nu sunt in oras:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Lectura placuta >:D< Vai, nu-mi vine sa cred, iar LaLa Band O.o Chiar nu mai exista alte vedete?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Rose >:d<. Din pacate, se pare ca ei sunt cei mai doriti de adolescentii din Romania :))

      Ștergere
  6. si coperta mea e mai maronie, dar nu maro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici a mea nu e foarte maro :D. Oricum, ma bucur ca am aflat ca asa sunt toate copertile. Mersi Kidoo >:d<

      Ștergere