Pages

8 iulie 2012

Summer time!

Ştiu că n-am mai postat de ceva timp (eh, vara asta...). Şi ştiu că aşteptaţi nişte recenzii şi rubrici noi. Promit ca săptămâna viitoare o să mă revanşez. Până atunci, mă delectez cu o îngheţată de căpşuni care merge de minune cu volumul 4 din AV, Jurământ de Sânge, şi se potriveşte cu soarele dogoritor al verii. Voi ce mai citiţi?
Să aveţi o duminică răcoroasă!
P. S. Şi un cântec în ton cu atmosfera de afară (nu ascult Connect-R, dar melodia asta e chiar mişto).


4 comentarii:

  1. euuu citesc Eve doi si e tare, desi ma cam enerveaza ca relatia lui Eve si Caleb avanseaza cam prea repede, dar e ok, apoi ma apuc de vol 5 din Georgina si de PLL 3 :D
    Si eu asa de bine dorm vara :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu abia astept sa primesc coletul de la Elefant.ro cu "Disparuti" si "Ingerul Noptii" :> Sper sa vina cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan am vreo 3-4 carti incepute. Imi doresc enorm sa citesc volumul 2 din Eve si volumul 2 din Fior. Cat despre melodie, si mie imi place .

    RăspundețiȘtergere
  4. @Irina: Am primit si eu "Eve 2" din precomanda zilele trecute. O sa ma apuc de ea si o sa iti spus si parere mea dupa :D
    @Criss: "Ingerul Noptii" este super, o sa iti placa si tie cu siguranta. "Disparuti" este si pe wishlist-ul meu.
    @Eve: Mi-am luat si eu "Sovaire", dar inca nu m-am apucat de ea. Melodia este asa relaxanta, chiar de vacanta :))

    RăspundețiȘtergere