Pages

18 iulie 2012

Semne de carte

Văzând postarea lui Sayuki şi dat fiind faptul că Rose ne-a ordonat (hehe) să postăm şi noi semnele noastre de carte dacă îi citim postarea, iată deci comoara mea:

Semnele acelea cu monstruleţi le-am făcut ieri, când am văzut că avea şi Rose şi mi s-au părut adorabili, cum mănâncă ei paginile cărţilor. Aşa că am căutat pe net tutoriale şi le-am făcut super-repede. Semnul de carte cu Pinocchio este din lemn, iar cel cu câine l-am primit cadou de la o prietenă.

Aceste semne sunt primite cu diferite cărţi, la fel şi cele de mai jos. Îmi plac foarte mult semnele de carte de la Leda, sunt aşa de artistice.


Primele două semne de carte sunt primite de la un concurs, celălalt e de la Yves Rocher (e parfumat!), următorul e de la Muzeul de Istorie din Constanţa şi restul sunt primite de la Prietenii Cărţii.

Semn de carte făcut de la imprimanta mea HP :)). Restul sunt de la târgul Kilipirim şi de la librăriile Lektura şi Diverta (nu îl mai găsesc pe cel de la Cărtureşti, grr!)

 Toate semnele mele de carte de la Prăvălia cu Cărţi (da, ştiu, sunt o clientă fidelă). Bonus: pe lângă cărţile fenomenale pe care le au, mai fac şi un ceai foarte gustos.

 Am copilărit cu W.i.t.c.h. (ce vremuri, când căutam disperate revista eu şi cu prietenele mele - Irma era favorita mea) şi deşi acum nu mai folosesc semnele astea de carte, au o semnificaţie specială.

EDIT: Am uitat de semnul ăsta de carte din papirus, care este din Egipt :D.





12 comentarii:

  1. Imi plac semnele de carte cu monstruleti, ti-au iesit :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Criss, de regula le-am primit cu cartile, asa ca deaia s-au adunat atatea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Monstruleţii ţi-ai ieşit mai mult decât perfect <3 Sunt superbe semnele tale :X Şi muulte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, datorita tie mi-a venit si mie ideea :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu eram fana W.i.t.c.h. cand eram mica! Imi cumparam cartile Witch despre prietenie, frumusete, familie etc. :)) (inca le mai am). Si Irma era preferata mea. ;)

    Am vazut si eu tutorialul cu monstruletii, trebuie sa-mi fac si eu niste semne de carte (dar nu cred ca mai am lipici :-??).

    Imi place ideea articolului! O sa-mi numar si eu semnele de carte sa vad cate am. >:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Daniela: Si eu mai am inca acele ghiduri W.i.t.c.h. :)) Abia astept sa iti vad semnele de carte :D

    RăspundețiȘtergere