Pages

12 iulie 2012

Mailbox (8)

Revin cu o postare întârziată cu ce cărţi am mai primit şi cumpărat în ultima vreme. Se anunţă a fi o vară plină de lectură pentru mine :).





Aceasta a fost o parte din cadoul de ziua mea de naştere, exceptând Născută la miezul nopţii pe care mi-am cumpărat-o de la Niahara şi Sacrificiul care a venit prin precomandă de la Leda.


Am făcut o poză separată la Lux şi Fata de hârtie că sunt paperback şi arătau aiurea lângă celelalte. Pe prima am găsit-o după căutări asidue la Librăria Eminescu, iar pe doua mi-am luat-o de pe Elefant. Chiar vreau să dau o şansă seriei Lux, am citit numai lucruri bune despre ea şi e păcat de coperţile superbe pe care le are.



When Darkness Comes am câştigat-o la un concurs de pe blogul Juliei. N-am mai citit nimic de Alexandra Ivy şi după ce am văzut synopsis-ul cred că îmi va plăcea volumul. Şi mai este şi prima carte pe care o am cu autograf de la o autoare!


Scrie Happy Reading! Alex Ivy





La un Giveaway de pe blogul Laurei am câştigat un magnet cu cartea The Zurian Child şi o carte poştală semnată de autoarea Jessica E. Subject. Acesta este autograful.


Voi ce cărţi aţi mai primit/cumpărat?

12 comentarii:

  1. Ce frumos ar arata seria Culorile Dragostei si la mine in biblioteca:)) Am auzit numai lucruri bune despre ea! Lectura placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lectura placuta :) Imi plac mult noile tale carti. Sunt curioasa cum este Iubire si Sange.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama mia! Cate carti :> Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Niahara: Dupa ce termin cu AV, ma apuc de "Iubire si Sange" ;)
    @Criss: Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Drăguțe achiziții, să te bucuri de ele! (: Apropo, ai primit o leapșă de la mine, aici: http://aspecial3.blogspot.ro/2012/07/leapsa-muzicala.html

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nya: Thanks, o sa o completez :D
    @Rose: Mersi Rose, te pup si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase carti :) lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe cartile! Si eu mi-am facut cadou de ziua mea (btw, si eu sunt racusor!) Albastru de safir si Verde smarald, plus altele primite de la prieteni si parinti. :) Trebuie sa fac si eu un 'book haul' cu toate cartile pe care le-am strans de ziua mea...:)
    Lectura placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Daniela: Multumesc mult. Racusorii la putere ;)

    RăspundețiȘtergere