Pages

29 iulie 2012

I'm back! + Jocurile Olimpice de la Londra

Aşa cum spuneam, am revenit de la mare şi soare :). Normal că n-am rezistat tentaţiei atunci când am văzut târgul de carte de la Cazino şi mi-am luat ceva cărţi pe care le vroiam de ceva vreme. O să revin cu poze, recenzii şi ceva surprize.
Ceea ce vroiam să vă spun e legat de (tobele vă rog) Jocurile Olimpice de la Londra! Le-am aşteptat cu sufletul la gură, mai ales festivitatea de deschidere, dar din păcate nu mi s-a părut mai grozavă decât cea de la Beijing din 2008. Cel mai mult mi-a plăcut partea dedicată copiilor (când J. K. Rowling a citit un fragment din Peter Pan mi s-a făcut pielea de găină), dar şi apariţia lui Daniel Craig aka. James Bond şi a lui Mr. Bean. Oricum ar fi, ţin pumnii sportivilor români care concurează la JO. Vă las nişte poze şi filmuleţul cu Mr. Bean.
P.S. Simt că mă topesc de căldură. Nu credeam că voi spune asta, dar abia aştept să vină toamna şi să plouă muuuult...



Era să uit de imnul oficial al JO 2012, interpretat de Muse:

                   

                                                                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu