Pages

18 iulie 2012

Leapşă şi premiu :D

De la Criss am primit un premiu şi o leapşă tare drăguţă :) Mulţumesc scumpo :*

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane care să nominalizeze acest tag (+link).
5. Mergi la pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tagul înapoi.

Rezolvări: 
1. 

2. - Scriu cu mâna stângă şi sunt mândră de acest lucru.
    - Am întotdeauna o carte în rucsac/poşetă.
    - Formaţia mea favorită este Paramore.
    - Îmi plac la nebunie limbile străine (multilingvista de mine)
    - Am crescut cu Harry Potter, Viaţa cu Louie şi revista W.i.t.c.h.
    - Îl urmăresc pe Mircea Badea încă de la prima ediţie a emisiunii În gura presei
    - Mi-aş dori să fac turul Europei cu Orient Express-ul
    - Mi-l imaginez pe Will Herondale arătând ca o combinaţie între aspectul fizic al lui Ian Somerhalder şi având vocea lui Benedict Cumberbatch
    - Ador să urmăresc filme şi serialele TV de calitate (cum sunt filmul Inception şi serialele Sherlock şi The Big Bang Theory)
    - Nu îmi este frică de întuneric, mi-este frică de ceea ce se ascunde în el (cred că mi se trege de la atâtea cărţi YA pe care le-am citit)
    - Cred cu tărie în ceea ce a spus Einstein: Două lucruri sunt infinite - Universul şi prostia umană. Şi nu sunt sigur în legătură cu Universul.

3.
  • Urban Fantasy sau Epic Fantasy? Ambele.
  • Care este scriitorul tău preferat? Numai unul? Azi îmi place mult de Veronica Roth. Mâine cine ştie?
  • Dar seria? Pff, grea întrebare. Sunt mai multe, însă aş spune Dispozitive Infernale de Cassandra Clare.
  • Cartea pe care o îndrăgeai acum un an. Eu sunt Numărul 4 de Pittacus Lore.
  • În ce alte limbi mai citeşti în afară de română? Engleză şi franceză. Germana e în lucru :))
  • Vampiri sau vârcolaci? Nefilimi :D
  • Care este cea mai violentă carte citită? Revolta de Suzanne Collins, dar iubesc cartea asta.
  • Când vrei să cumperi o carte, te bazezi pe recenziile de pe GoodReads? Oarecum, să zicem că în proporţie de 30%.
  • Twilight: Carte sau Film? Cartea.
  • Cea mai proastă carte citită. Ciocoii vechi şi noi de Nicolae Filimon.
  • Câte pagini a avut cea mai mare carte pe care ai citit-o? Cred că 1000, cât a avut Urzeala tronurilor de George R. R. Martin.
  1. Care este ultima carte pe care ai citit-o? 
  2. Care este culoarea ta preferată?
  3. Ce putere supranaturală ai vrea să ai?
  4. Pe care personaj din cărţi ai dori să îl cunoşti?
  5. Ai mai multă energie ziua sau noaptea?
  6. Care este desertul tău favorit?
  7. Ce melodie ai ascultat ultima oară?
  8. Romance sau thriller?
  9. Ce i-ai spune lui Vlad Ţepeş în legătură cu mitul despre vampiri?
  10. Ce zodie eşti?
  11. Scrie un film care ţi s-a părut mai bun decât cartea.

Vă rog mult să îmi lăsaţi un comentariu aici cu link-ul către leapşa completată pe blogul vostru, sunt chiar curioasă ce veţi scrie :).

7 comentarii: