Pages

17 iulie 2012

Cover reveal (1)

Am zis că o să revin cu rubrici noi. Ei bine, aceasta este una dintre ele. Titlul cred că este mai mult decât sugestiv. Iată câteva dintre coperţile pe care vi le voi prezenta astăzi:

1. Clockwork Princess (Dispozitive Infernale #3) de Cassandra Clare


2. The Indigo Spell (Bloodlines #3) de Richelle Mead


3. Destroy Me (Spulberă-mă #1.5) de Tahereh Mafi
Nuvela este scrisă din perspectiva lui Warner şi probabil că va apărea în format ebook.


4. Unravel Me (Spulberă-mă #2) de Tahereh Mafi


5. Rise (Eve #3) de Anna Carey 

 

10 comentarii:

  1. Cat de dragute sunt! Imi place in mod special prima:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate coperțile sunt așa frumoase. :3 Sper să apară și la noi Destroy me, pentru că adevărul e că.. sunt îndrăgostită în secret de Warner! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linisita, secretul tau e in siguranta cu mine :))

      Ștergere
  3. Îmi plac toate. Sunt geniale. Mai ales prima şi ultimele 3. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tessa arata demential si abia astept sa vad cum se termina, mai ales dupa ce am aflat adevarul despre mata aia afurisita de Church :D Da nu sun nimic, ca vreau sa ramaneti si voi breathless

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te referi la postarea asta despre Church (http://cassandraclare.tumblr.com/post/20294691703/church) sa stii ca e o pacaleala de 1 Aprilie de-a autoarei :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Patty, mi-ai facut ziua mai buna. Cassandra Calre e o nebuna, desi o credeam in stare de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur draga :*. Sincera sa fiu, si eu o credeam in stare. De fapt, o cred in stare de orice :))

    RăspundețiȘtergere