Pages

22 iulie 2012

Beach time!



După cum sugerează şi titlul postării, e vremea ca să iau o mică pauză de la căldura sufocantă din oraş şi să merg la plajă pentru câteva zile. Dar nu vă faceţi griji, voi reveni cu forţe proaspete, surprize, rubrici noi şi multe recenzii. Mi-am făcut bagajul şi am strecurat pe acolo si vreo două cărţi chick-lit pentru că mi se par cele mai potrivite de citit pe plajă, înconjurată de nisip, alături de un ice tea şi cu muzica de la terase răsunând în fundal.
Vă doresc o vacanţă plăcută tuturor, fie că o petreceţi la mare, la munte, în străinătate sau chiar acasă, alături de multe cărţi de citit şi o groază de filme de vizionat.
Vă las la final o melodie în ton cu starea mea de spirit:


2 comentarii:

  1. Să te distrezi! >:D< O să ne fie dor de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te provocăm! :) http://walking-on-letters.blogspot.ro/2012/07/book-lovers-challenge.html

    RăspundețiȘtergere