Pages

30 iunie 2012

Mailbox (7)


Ştiu că n-am mai postat de ceva vreme la rubrica aceasta, dar acum o să vă arăt ce mi-am mai cumpărat în ultima vreme:
- Seria Cântecele Serafimului de Anne Rice mi le-am cumpărat la o promoţie extraordinară de pe blogul editurii Leda
- Despărţirea o am primită de la o precomandă de la Leda
- Anotimpul regăsirii mi-am luat-o cu revista Libertatea pentru femei
- Primele două volume ale seriei The Ashleys le-am cumpărat cu revista Bravo Girl
- Secretele lui Spencer mi-am achiziţionat-o cu revista Bravo.
Încă nu mi-a venit comanda cu cărţile cadou de ziua mea, dar cum o primesc o să vă arăt ce cărţi mi-am luat. Voi ce cărţi aţi mai primit/cumpărat?

5 comentarii:

  1. Lectură plăcută! Mi-am cumpărat şi eu primele 2 volume di ASHLEYS.
    Sunt curioasă cum e "Despărţirea" în comparaţie cu celelalte volume ale seriei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despartiree! Sunt curioasa daca e la fel de buna ca primele 3 volume, avand in vedere ca nu o scrie L.J.Smith :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor, sa stiti ca si eu sunt foarte curioasa in legatura cu "Despartirea". Oricum o sa vin cu o recenzie imediat ce o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pt achisitii sa te bucuri de ele >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Lectura placuta :( Sunt curioasa cum este Despartirea,dar n-am citit nici primele 3 volume.

    RăspundețiȘtergere