Pages

27 iunie 2012

Leapşăăă


 Am furat această leapşă de pe blogul Niaharei şi o poate lua mai departe cine vrea :)

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Cred că Divergent de Veronica Roth.

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
Anne Rice şi L. J. Smith.

3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
Ciocoii vechi şi noi de Nicolae Filimon. Cartea asta m-a marcat (într-un mod negativ!).

4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?
Nu era o carte, ci o serie: Harry Potter de J. K. Rowling.

5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Cred că Urzeala tronurilor de Geogre R. R. Martin. Mi-a luat ceva pagini până să mă obişnuiesc şi să învăţ numele tuturor personajelor.

6. Ce carte ai lua pe o insula pustie?
Doar una? Cred că probabil aş lua o serie de cărţi precum Jocurile Foamei sau Cântec de Gheaţă şi Foc ca să nu mă plictisesc.

7. Ce scriitor este supraevaluat?
Stephenie Meyer (deşi cartea Gazda mi-a plăcut mai mult decât seria Amurg).

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
Spulberă-mă de Tahereh Mafi.

9. Dar cea mai proasta?
Sunt destul de selectivă în ceea ce priveşte cărţile pe care le citesc. Cred că cea mai uşoară carte pe care am citit-o anul acesta a fost Iubitul virtual de Kate Brian. Nu pot spune că a fost o carte proastă, dar a "scârţâit" pe alocuri.

10. Ce carte citesti acum?Iniţierea de Richelle Mead.

3 comentarii:

  1. Uuu, văd că citeşt AV :x Abia aştept să văd ce crezi despre serie. E preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult din ce am citit pana acum ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am citit seria "Cantec de Gheata si Foc" si este intr-adevar complexa, dar am iubit toate cele cinci carti si abia astept sa apara si celelalte doua.

    RăspundețiȘtergere