Pages

5 mai 2012

Look what I've found! (4)

Scuzaţi inactivitatea mea din ultima perioadă, dar săptămânile acestea sunt cele mai încărcate din tot semestrul. În perioada aceasta întunecată, plină de teze, ascultări, proiecte, examene (mult succes celor de a VIII-a şi a XII-a!) iată că apare şi câte vreo rază de soare. În cazul de faţă vorbesc despre ce cărţi se află în pregătire la editura mea preferată, şi anume Leda. Ta-daaaa:

MAXIUMUM RIDE de James Patterson
• vol. 1: EXPERIMENTUL ANGEL: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE de James Patterson
• vol. 1: VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

DIVERGENT de Veronica Roth
• vol. 2: INSURGENT: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

JURNALELE VAMPIRILOR: VÂNĂTORII de L.J. Smith
• vol. 1: FANTOMA: link precomandă – TBA; apariţie – TBA


Mai am ceva de anunţat, şi anume că Leda, în colaborare cu revista Bravo Girl va publica în ediţie softcover Fantomele ne ştiu toate secretele  de Megan Crewe aka. Mai las-o moale cu fantomele (titlu schimbat fiindcă aşa a cerut revista).
Pe scurt: Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt fantomele. Nu sunt deloc complicate, poţi avea încredere în ele, plus că pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi. Asta până când Tim, cel mai popular elev din şcoală, îi descoperă secretul şi, spre marea ei surpriză, îi cere ajutorul. Să fie aceasta cea mai bună ocazie pentru Cass să se împrietenească din nou cu cei vii…?
Nu am  citit-o fiindcă nu am prea auzit lucruri bune despre ea, dar la preţul de 11 lei mă risc şi o să o cumpăr ;)

Şi asta nu este tot (mă simt de parcă aş prezenta la teleshopping xD). Începând cu revista Bravo din 8 mai se vor publica cele 4 volume din seria Micuţele mincinoase şi secretele lor astfel:
  • Partea 1. Secretul Hannei, distribuită cu revista Bravo din 8 mai 2012
  • Partea 2. Secretul lui Emily, distribuită cu revista Bravo din 22 mai 2012
  • Partea 3. Secretul Ariei, distribuită cu revista Bravo din 5 iunie 2012
  • Partea 4. Secretul lui Spencer, distribuită cu revista Bravo din 19 iunie 2012
Pe scurt: Subiectul este plasat între acţiunea volumului patru (Incredibil) şi cinci (Imoral) din Micuţele mincinoase şi dezvăluie minciunile legate de anumite întâmplări nefericite petrecute în timpul vacanţei de iarnă din penultimul an de liceu al celor patru fete, şi ţinute ascunse până acum.
MICUŢELE MINCINOASE ŞI SECRETELE LOR are însă marea calitate de a putea fi citit deopotrivă şi de cei familiarizaţi cu această serie, dar şi de cei care de-abia acum vor să facă cunoştinţă cu personajele Sarei Shepard. Volumul este compus din patru parţi distincte, ce se citesc ca o serie de micro-romane independente, fiecare relatând câte un secret al uneia dintre cele patru eroine îndrăgite:
  http://www.ledabooks.ro/blog/wp-content/uploads/2012/04/MM-series.jpg

Trebuie să le citesc neapărat. Am văzut serialul şi mi-a plăcut. O să trebuiască să citesc seria Micuţele mincinoase cât mai repede.

UPDATE:
Începutul lunii iunie aduce o nouă serie (de 4 volume) împreună cu revista BRAVO GIRL: THE ASHLEYS de Melissa de la Cruz.
Din 12 iunie primul volum: O nouă senzaţie în şcoală
Pe scurt: Gaşca Ashleys este cea mai tare şi trage toate sforile la Şcoala particulară pentru fete a domnişoarei Gamble, din San Francisco. Cele trei tinere sunt superbe, bogate, cu un gust impecabil pentru ce e mai nou în modă – şi da, aşa e, pe toate le cheamă Ashley!
 Lauren Page a fost colegă cu ele de când se ştie, iar cele trei „vedete” ar putea să aibă totuşi o amintire vagă despre ce feste i-au jucat acesteia la grădiniţă… dar asta numai dacă sunt puse să facă un efort de memorie.
 Însă Lauren Page nu mai este fetiţa timidă de odinioară. Şi deşi şi-a schimbat cu totul lookul – de la hainele de mâna a doua la garderoba de mare clasă de pe podiumurile de modă (având acum chiar şi o asistentă personală pentru shopping!), pe dinăuntru a rămas aceeaşi persoană. Iar acea persoană s-a cam săturat de toate fiţele celor din jur.




Ce mai deliciu. Se pare că această vară va fi plină de cărţi care mai de care mai bune.  Am de citit o mulţime, plus cele pentru BAC, iar cum timpul nu-mi permite... La Valentine lecturez zilnic aproximativ două pagini. În ritmul ăsta o să o termin la Sfântul Aşteaptă. Ah, să vină odata vacanţa mai repede.
La final, o melodie care îmi place la nebunie şi este în ton cu mood-ul meu :




Un comentariu:

  1. Am fost foarte entuziasmată când am văzut că 'Mai las-o moale cu fantomele' va apărea cu BG :) Voiam demult să o citesc.

    RăspundețiȘtergere