Pages

26 mai 2012

Leda, puţină imaginaţie şi un ac bun :)

Am reuşit în sfârşit să termin de brodat sigla Leda pe o pereche mai veche de blugi de-ai mei. Ideea mi-a venit când am văzut coperţile la "MM şi secretele lor" şi mi-am zis că trebuie neapărat să îmi fac şi eu aşa ceva.
Aşa că voilà:



Aici un prim-plan cu creaţia mea :)

 

Şi aici m-am îmbrăcat cu ei ca să vă faceţi o idee.

 Deci, ce părere aveţi? :D

UPDATE: Vă mulţumesc mult pentru feed-back-ul pozitiv pe care l-am primit de la voi, cititorii mei :). Şi de asemenea îi mulţumesc mult lui admin de pe blogul editurii Leda şi editurii leda, pentru că este cea mai tare!

18 comentarii:

  1. super ingenios, chiar arata bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Irina: Poate imi deschid un magazin virtual :))
    Ma bucur ca ati fost incantati de creatia mea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dragut <3 arata foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta ideea! A iesit super :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte dragut!Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca arata bine!:D Super tare ideea ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce tare! :D Felicitari pentru creativitate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult tuturor pentru feedback-ul pozitiv <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Suuuper :x eu mi-as broda-o pe unul din buzunarele de la spate.. imi si imaginez cum ar arata <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok. Searching old jeans in process. :)) Felicitari, foarte tare ideea :)

    RăspundețiȘtergere