Pages

18 mai 2012

Mailbox (5)


Am fost extrem de ocupată zilele astea cu şcoala şi n-am mai avut timp de blog. Dar am zis că trebuie să vă arăt ce am mai primit şi cumpărat. Iată:
- Acvila Legiunii a IX- a am primit-o cadou de la o prietenă care ştia că mi-o doream de mult timp
- Predestinaţi o am de la un schimb de cărţi
- Adevăr sau provocare şi Uneori, sub clar de lună le-am cumpărat de la precomenzi la editura Leda
- Fericire periculoasă şi Regele furtunilor sunt luate cu Libertatea pentru femei
- Iubitul virtual şi Secretul Hannei sunt luate cu Bravo
Şiiii, să nu uităm de Spulberă-mă, care are o copertă aşa de frumoasă:

 Am cam rămas în urmă cu recenziile, dar promit că o să mă revanşez imedat de cum termin perioada asta încărcată la şcoală. Să aveţi un week-end plăcut şi vă las pe final cu un cover super:


5 comentarii:

  1. Ooo,c e de carti. Lectura placuta! :)
    P.S: Adooor melodia <3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Ma bucur ca iti place :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase achizitii! Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Okaaay.Oficial sunt geloasa.
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere