Pages

18 aprilie 2012

A venit Iepuraşul + Mailbox (4)


Acesta este partea... tipărită a cadoului meu de Paşte (şi daca îmi este permis să spun, şi cea mai frumoasă). Iată:
- Chimie perfectă, Elixirul Vieţii, Cele tre1spr3zece motive, Năuca şi Năucul le-am primit cadou de la Iepuraş (mulţumesc mamă!) şi m-au bucurat foarte mult. Cărţile au fost cumpărate de la librăria Prăvalia cu Cărţi, unde m-am şi bucurat de o cană de ceai aromat de fructe.
- Înainte de Paşte mi-a venit precomanda la Moartă şi înviată
- Marţea trecută mi-am cumpărat Bravo cu cartea Clubul V
Cam asta este tot. Voi ce aţi mai cumpărat/citit zilele astea?

2 comentarii:

  1. neaparat vreau sa-mi iau si eu Moarta si inviata.volumul 1 a fost asa de tare... Si Cele 13 motive.Am auzit ca e extraordinara :) Spor la citit, ai ce...

    RăspundețiȘtergere