Pages

16 aprilie 2012

O altă leapşăăă :)

Leapşă furată după blogul lui Adrian. Nu am putut să rezist şi să nu o completez.

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
Din 2002, am primit cadou de ziua mea de naştere Harry Potter şi Piatra Filozofală :)
2. Ultima carte castigata la un concurs?
Năuca şi Năucul de Stacey Kade, pe blogul lui Adrian (mulţumeeeesc!)
3. Ultima carte cumparata:
Moartă şi înviată de Kim Harrison.
4. Citatul preferat:
Am mai multe, însă dacă ar fi sa aleg unul acum , l-aş alege pe cel spus de Eve în cartea omonimă, scrisă de Anna Carey: Fericirea este un moment.
5. Autoarea/autorul preferat/a?
Sunt mai mulţi, de fapt: Suzanne Collins, Cassandra Clare, Veronica Roth, Anne Rice...
6. Personajul preferat din orice carte:
Hmm, acum oscilez între Tris din Divergent şi vampirul Lestat din seria Cronicile Vampirilor. Mâine s-ar putea să fie altcineva :))
7. Prima recenzie facuta vreodata:
Prima recenzie a fost la cartea Divergent de Veronica Roth. O puteţi citi aici.

3 comentarii:

  1. Pot si eu? Please :o3 E super Leapsa...eu am inceput sa citesc cu Poveste fara sfarsit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca poti, ce intrebare mai Irina :)). Chiar sunt curioasa ce o sa raspunzi :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce raspunsuri dragute!:) Si mie mi-a atras atentia citatul din Eve(cred ca e unul dintre motivele pentru care imi place atat de mult cartea aia).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere