Pages

19 aprilie 2012

Leapşă muzicală

Se pare că în ultimul timp devin expertă la completat lepşe :)). Aceasta pe care am completat-o azi mi-a dat-o Irina. Buuun, să începem:
 

1. Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ? 
Coldplay - Paradise. Este aşa de catchy şi mă regăsesc în versuri foarte bine. Plus că refrenul Para-Para-Paradise îmi amintesşte puţin de Paramore xD.


2. Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Ascult mai multe melodii, iar printre ele se numără Paramore - Renegade şi  Snow Patrol - Lifening.

 
3. Ce melodie va aduce la viata?
Orice melodie de la Paramore, Green Day, Daughtry, AC/DC, The Pretty Reckless şi The Sex Pistols ;). Acum aleg AC/DC - Highway To Hell pentru că asta ascult acum.


5. Ce melodie v-a trimis cel mai puternic mesaj ?
Au fost atâtea melodii, de exemplu Nirvana - All Apologies, Paramore - Turn It Off şi In The Mourning, Anathema - Thin Air, Daughtry - Gone Too Soon şi Who's They, Queen - Bohemian Rhapsody şi lista poate continua. O postez pe ultima pentru că pe celelalte le-am mai amintit pe blog înainte.


6. Care este cea mai veche melodiie de care va aduceti aminte ca o ascultati cand erati mici?
Cu siguranţă Vangelis - Conquest Of Paradise. Mama o asculta încă de când era însărcinată cu mine, iar după ce m-am născut şi aveam colici sau eram bolnavă, pur şi simplu punea caseta cu melodia şi mă calmam aproape instantaneu. Şi acum o ascult când nu mă simt bine :D.


7. Ce melodie ati recomanda unui tanar ce afla ca e pe moarte ?
Ce întrebare ciudată! Hmm, aleg Daughtry - Gone Too Soon. Are un mesaj puternic şi întotdeauna mă emoţionează.


8. Ce melodie ati recomanda prietenei/prietenului care are inima franta ?
Cât de trist. Cred că James Morrison - The Pieces Don't Fit Anymore.


9. Ce melodie ati vrea sa va fie cantata seara sub balcon ?
Ah, ce drăguţ :o3. Mi-ar plăcea ca Făt-Frumos să îmi cânte la chitară Paramore - The Only Exception.
 

10. Care este cea mai funny melodie pe care ati ascultat-o ?
Sunt mai multe, dar cred că melodia la care râd cel mai mult atunci când o ascult, chiar şi după atâţia ani de când a fost lansată, este Cassa Loco - Făt Frumos :)). Sigur o ştiţi şi voi.


4 comentarii:

  1. Phooaaai, m-ai convins. Ma apuc de ascultat Paramore :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Highway to hell \m/ Ador melodia asta! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ale: Nu ai sa regreti decizia :)). Daca o sa asculti chiar si numai o melodie, o sa te indragostesti pe loc de ei :x.
    @Rose: Si mie imi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG! Cred ca aveam eu vreo 12 cand cantau Cassa Loco =)). Dadeau videoclipul pe Atomic =))

    RăspundețiȘtergere