Pages

13 aprilie 2012

Leapşă despre cărţi... Again :)

Leapşă primită de la Irina :*

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Blasfemieeee! Cum adică să îndoi paginile? FYI, nici nu-mi plac persoanlele care fac aşa ceva la paginile cărţilor. Folosesc semne de carte atunci când citesc, am multe frumoase şi colorate, de la cărţi, librării, târguri de carte, chiar şi cu W.I.T.C.H. xD
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Da, am primit vreo 4 cărţi cadou de la Iepuraş: Cele treisprezece motive, Chimie perfectă, Elixirul Vieţii şi Năluca şi Năucul (mulţumesc mama :*)
 3. Citiţi în baie?
Da, mai ales atunci când este vară, fiindcă baia este cea mai răcoroasă încăpere de la mine din casă. De exemplu, vara trecută am citit trilogia Cercul Secret de L. J. Smith :D
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Normal că m-am gândit să scriu o carte sau chiar mai multe. Doar că unele au rămas în stadiul de proiect, altele au devenit nuvele şi cartea la care lucrez acum nu are titlu :))
5. Care este cartea preferată?
Carte sau serie? Căci cunt două lucruri total diferite.
Cartea preferată: Soţia călătorului în timp de Audrey Niffengger
Seria preferată: Jocurile Foamei de Suzanne Collins
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, am recitit unele cărţi cu plăcere (gen seriile Harry Potter, Cronicile din Narnia, Copiii Lămpii Fermecate, Jocurile Foamei, Instrumente Mortale, Dispozitive Infernale). Însă în ultimul timp n-am mai făcut acest lucru pentru că am deja în bibliotecă un număr de cărţi necitite.
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Mi-aş dori să îi întâlnesc pe Suzanne Collins, Veronica Roth, G. R. R. Martin, Cassandra Clare, Anne Rice şi J. K. Rowling. Sunt cam mulţi, ştiu :)). Aş discuta cu ei despre cărţile pe care le-au scris şi hobby-urile lor.
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Vorbesc cu mama şi cu încă vreo 3 prietene despre cărţile pe care le citesc. Şi ele sunt mari cărturare ca şi mine :)
9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
În primul rând trebuie să aibe o descriere care să mă atragă. În al doilea rând, recenziile pe care le citesc despre cartea respectivă. Şi în cele din urmă coperta şi persoanele care îmi recomandă cartea respectivă.
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Seria Harry Potter de J. K. Rowling o recomand cu căldură celor tineri şi neliniştiţi şi nu numai ;). Eu cu seria asta am început să citesc.
11. Care este locul preferat pentru lectură?
Într-o zi noroasă, pe fotoliul meu favorit şi într-o linişte deplină, ca să pot să aud ploaia de afară.
12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Lecturez în linişe sau acompaniată de muzică clasică deoarece merge cu orice gen literar, în opinia mea. Dacă ascult muzică cu versuri care nu se potrivesc cu romanul pe care îl citesc mă enervez :))
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, am citit ultimele două cărţi din seria Amurg şi câteva nuvele. Dar de regulă prefer cartea cu pagini, cuvinte tipărite şi miros de cerneală.
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Prefer cărţile cumpărate, adică să fie noi şi necitite de nimeni. Dacă mai sunt şi în ţiplă, cu atât mai bine. Însă au fost cazuri excepţionale, când am citit cărţi împrumutate de la o prietenă şi de la bibliotecă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu