Pages

9 aprilie 2012

Holiday is here!

 De azi sunt oficial în vacanţă. Dumnezeule, cât am aşteptat-o. Număram săptămânile, zilele, orele, atât de nerăbdătoare am fost. Sunt sătulă să mă trezesc la 6 fără un sfert dimineaţa, vreau să dorm şi eu mai mult. Lucru pe care l-am făcut cu o precizie de ceas în week-end (ora 9 este o oră mult mai acceptabilă pentru a te trezi). Iar acum am aflat că o să am o vacanţă foarte alertă şi ocupată. Eh, asta e. Probabil nu voi mai posta aşa mult pe blog, cu toate pregătirile de Paşte şi restul. Înţelegeţi voi. Plus că am de scris şi ceva teme de vacanţă, dar oricând voi avea o clipă liberă voi posta pe blog  recenziile la Jocul Minciunii şi la Revelaţii. Măcar atâta lucru să fac şi eu :)
Vreau să vă urez să aveţi parte de o vacanţă relaxantă şi plină de distracţie, să vă mai delectaţi cu câte o carte sau un film bun şi, nu în ultimul rând, un Paşte fericit cu multă lumină în suflet alături de cei dragi.
XOXO

Şi o melodie de la my fave band ever ;)


4 comentarii:

  1. Hei Patty! Eu iti tulbur vacanta, nu ma ucide, dar ai o leapsa la mine pe blog: http://aripi-de-hartie.blogspot.com/2012/04/leapsa.html
    Vacanta placuta in continuare :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, Irina, nici nu se pune problema sa imi tulburi vacanta :)). O sa completez leaspa cat mai curand posibil.Vacanta placuta sitie! >:d<

    RăspundețiȘtergere