Pages

16 martie 2012

Thank God It's Friday!

Un week-end plin de teme şi de lecţii kilometrice de învăţat la istorie mă aşteaptă, dar nu mă plâng, nu e totul aşa negru precum pare. Săptămâna viitoare dau ultimul examen la ECDL şi am scăpaaat! Apoi mai este şi sărbătoarea francofoniei, plus că mi-am făcut precomandă la "Oraşul de Sticlă" şi trebuie să ajungă coletul după 22 martie. Tot pe 22 apare jocul Angry Birds Space, şi din ceea ce am văzut până acum din trailere şi filmuleţe sunt mega-încântată. Şi mai este şi premiera filmului "The Hunger Games", pe care aş dori să îl văd week-endul viitor la cinema. Deci, e totul OK. Şi mai sunt doar 3 săptămâni până la vacanţa de Paşte. Ştiu deja ce cadou vreau de Iepuraş, aşa că aştept răbdătoare.
Primăvara şi-a intrat în drepturi la mine în oraş şi mă aştept dintr-o clipă în alta să văd copacii înfloriţi. Lucrul cel mai important, pe care tot ţine să mi-l reamintească mama mea, este că trebuie să ne păstrăm mereu o primăvară în suflete. Ca urmare a acestui fapt, sunt plină de imaginaţie şi voi reveni zilele astea cu o recenzie nou-nouţă la o carte pe care am citit-o mai demult şi mi-a plăcut foarte mult,
Aşa, de final, vă las un link cu un interviu al Veronicăi Roth peste care am dat absolut întâmplător când îmi verificam mailul. Click aici.
Şi iată o melodie care mie îmi place mult de tot şi se potriveşte cu mood-ul meu THG.


 Vă las acum, trebuie să înceapă "Românii au talent" şi nu vreau să pierd niciun minuţel. XOXO

2 comentarii: