Pages

24 martie 2012

Sweet Blog Award

L-am primit de la Rose (mulţumeeesc!) şi îl ofer şi eu mai departe unor bloguri pe care le ador extrem de mult:
Şi acum leapşa, care constă într-un decalog pe bază de afirmaţii, după care mă ghidez în viaţă. De regulă, sunt citate ale unor oameni celebri, care pe mine m-au marcat foarte mult.
1. Doar două lucruri sunt infinite, universul şi prostia umană, însă nu sunt sigur despre primul. - Albert Einstein
2. Nu trăi în trecut, nu visa la viitor, concentrează-ţi toate eforturile asupra prezentului. - Buddha
3. Pentru orice realizare primul pas este curajul. - Goethe
4. Dacă nu eşti Iisus Hristos, nu te apuca să reformezi Ortodoxia. - Gavriil Stiharul
5. Am întâlnit oameni care cred că totul este predestinat, şi că nu putem să facem nimic pentru a schimba acest lucru. Totuşi, ei se uită în stânga şi în dreapta lor atunci când traversează strada. - Stephen Hawking
6. Tot ceea ce suntem este rezultatul a ce am gândit. Mintea este totul. Devenim ceea ce gândim. - Buddha
7. Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult. - Blaise Pascal
8. Alături de hidrogen, prostia e cea care se găseşte în cea mai mare cantitate în univers. - Thomas Edison
9. Secretul creativităţii constă în a şti cum să-ţi ascunzi sursele. - Albert Einstein
10. Îndoiala este începutul înţelepciunii. - Aristotel

P.S. Astăzi mă duc să văd filmul Jocurile Foamei! Sunt atât de nerăbdătoare :)

3 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru premiu! Sa imi spui intr-un comment ce parere ai despre "Hunger games". Eu inca sunt in soc.... O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult pentru premiu <333 >;D<

    RăspundețiȘtergere