Pages

11 martie 2012

Leapşă despre cărţi :)

Această leapşă este "şterpelită" de la Sayuki şi este extrem de interesantă.
1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?
Absolut şi categoric că i-aş încredinţa această sarcină lui Suzanne Collins.
2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?
Stilul ei de a scrie este fenomenal şi sunt sigură că am colabora foarte bine amândouă. Şi ca un plus, mi-ar plăcea să mă prezinte şi pe mine într-un stil à la Katniss Everdeen, hehe.
3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?
Hmm, greu de decis. Probabil că "Soţia călătorului în timp" sau "Zodia Îndrăgostiţilor". Ambele cărţi tratează subiecte profunde despre viaţă şi prezintă umanitatea într-o lumină bună pentru eventualii extratereştrii :))
4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
Într-o zi friguroasă, dar senină, pe fotoliul meu preferat din sufragerie, cu o cană de ceai sau ciocolată caldă şi o păturică pe picioarele mele.
5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?
Pe Stefan Salvatore din "Jurnalele Vampirilor".
6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?
Elena se potriveşte mai bine cu Damon şi întotdeauna Stefan este motivul pentru care cei doi nu vor fi niciodată împreună. M-a enervat de la prima replică pe care am citit-o în carte, aşa că delete scrie pe el. Nu vreau să ofensez niciun fan de-al lui Stefan, dar asta cred eu.
7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?
Aş merge cât aş putea (probabil circa 5 kilometri). Oricum atunci când mă duc la shopping de cărţi cam atât mă învârt prin mall-uri şi librării xD.
8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?
Cred că pe Sir Arthur Conan Doyle.
9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ? 
"Povesteşte-mi mai multe despre Sherlock Holmes."
10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
Mai bine o arăt decât să o descriu. Una dintre aceste două.




6 comentarii:

  1. Geniala leapsa asta!:) Intrebarile astea chiar mi-au dat mult de gandit.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult raspunsurile tale , dar asta m-a binedispus : Elena se potriveşte mai bine cu Damon şi întotdeauna Stefan este motivul pentru care cei doi nu vor fi niciodată împreună. M-a enervat de la prima replică pe care am citit-o în carte, aşa că delete scrie pe el. Nu vreau să ofensez niciun fan de-al lui Stefan, dar asta cred eu.
    Foarte tare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine punctate pareri! Imi plac mult pozele, mai ales prima.Daca as avea o biblioteca de genul ar fi foarte tare, desi mi-ar fi putin frica pentru ca nu-mi plac inaltimile si ar fi periculor in caz de cutremur :)) Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere