Pages

19 martie 2012

Mailbox (2)

Am trecut pe aici doar ca să vă arăt ce cărţi mi-am mai cumpărat în ultimul timp cu reviste. Primele două sunt luate cu Libertatea pentru femei şi "Cel pe care ţi-l doreşti..." cu revista Joy. Sunt cărţi din literatura chic şi romance, aşa că sunt numai bune de citit în pauze la şcoală sau pe tren vara, în drum spre plajă (ştiu, deja am început să visez la vacanţa mare).
Vă dores o după-amiază cât mai plăcută, eu am de scris un eseu la engleză de 300 de cuvinte despre persoana pe care o admir cel mai mult, aşa că it's time to let my imagination fly!
P.S. Mai sunt doar 4 zile până la premiera filmului "Jocurile Foamei" :) Whoa!

4 comentarii:

  1. Sună compromițător ultima carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un premiu :) http://rose-books.blogspot.com/2012/03/leapsa-sii-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine cartile...lectura placuta

    RăspundețiȘtergere