Pages

29 martie 2012

Mailbox (3) + Ziua Francofoniei

Acestea sunt cărţile pe care le-am cumpărat/primit/câştigat în ultima perioadă.Să o luăm în ordine:
- Mi-a venit precomanda acum două zile la Oraşul de Sticlă şi abia aştept să mă apuc să îl citesc :)
- Blestemul Focului şi Frenezia le-am câştigat de pe Book Buzz (mulţumesc Shauki!)
- Le Rouge et le Noir l-am câştigat drept premiu cu ocazia Zilei Francofoniei de la mine de la şcoală pentru nişte clătite franţuzeşti extrem de gustoase (yummy!). Revin mai târziu cu o poză.
- Greşelile Mirandei şi Vieţi paralele mi le-am cumpărat cu revista Joy, respectiv Libertatea pentru femei.
Cam asta e tot. Promit că mâine o să postez o recenzie, probabil la Bal-mascat. Că doar nu mai am ECDL-ul vinerea de la 13 la 15 hehe. Am dat ultimul examen vinerea trecută şi acum am scăpaaat! Vă doresc o după-amiază cât mai plăcută :)

Update: Iată şi o poză cu faimoasele clătite, aşa cum am promis. Mesdames et messieurs, voilà:


6 comentarii:

  1. Clătitele arată delicios!
    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeule, ce as mai vrea sa mananc si eu clatitele alea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa, vreau si eu Orasul de sticla <33. Abia astept sa reusesc sa pun ma pe el <3 Blestemul focului l-am castigat si eu la un concurs, trebuie sa-l primesc in curand :)
    Lectura placuta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am orasul de Sticla...sunt la 230....A-mazing!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult fetelor! :*
    Va trimit o clatita virtuala :)

    RăspundețiȘtergere